Sparkle is gevestigd in Vlaardinger Ambacht, een voormalig dorp, nu onderdeel van Vlaardingen. Een gezellige buurt waar al vele jaren in juni Rondje Ambacht wordt georganiseerd. Bewoners, streekmuseum en kerk zetten hun tuin open voor verkoop van groen/woondecoraties, brocante, zelfgemaakte spulletjes, keramiek. Ook is er volop muziek en wordt er gezorgd voor de innerlijke mens. Dit jaar was er ook een taartenbakwedstrijd; Heel Ambacht Bakt.

In ons eerste jaar, 2019, hadden wij ook een kraam met zelfgemaakte spulletjes in onze tuin en dat was een groot succes en super gezellig. Toen kwam corona en was er geen Rondje Ambacht. Je kon in het hele dorp merken dat iedereen blij was dat we dit jaar weer een Rondje Ambacht konden maken. En weer was het voor Sparkle een groot succes en weer hadden we een super leuk team van zorgprofessionals en vrijwilligers. Al met al was het een mooie dag, op naar Rondje Ambacht 2024!